"Jedina obrazovana osoba je ona koja je naučila kako učiti i kako se mijenjati."
Carl Rogers
« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
![]() |
Članstvo naše škole u međunarodnoj mreži škola „E-pals“ sve je plodonosnije i bogatije. Zahvaljujući prof. engleskog i njemačkog jezika, Tihani Blažević, koja je ujedno i voditeljica svih projekata. Ove godine broj učenika članova popeo se na preko 40. Raznim projektima obuhvaćeni su učenici od 4. do 8. razreda. Povećao se i broj škola partnera, pa se tako trenutno suradnja odvija sa tri američke, jednom grčkom, jednom turskom, jednom kineskom, jednom francuskom i dvije rumunjske škole. Većina učenika uključena je u dopisivanje sa svojim vršnjacima, a trenutno se radi i na četiri projekta: „Ming the Mini Bus“ sa Hong Kongom, „Postcards around the world“, „My culture, your culture“, te učenicima zasada najdražem „Travelling bear“, našem putujućem medvjediću Rusty-ju, koji nam je stigao iz države Washington, USA. |
Brojne su i dodatne aktivnosti i radovi učenika vezani uz prigodne datume. Tako su učenici 4. razreda vrlo uspješno odradili božićni skype susret sa partnerskom školom iz Grčke, gdje su imali prilike popričati o običajima vezanim uz Božić, te otpjevati pokoju hrvatsku božićnu pjesmu. Učenici 6.a razreda razmijenili su božićne čestitke sa svojim prijateljima iz Amerike, a učenici 7.b pripremaju razmjenu „bookmarkera“ za Valentinovo. Znatan broj radova naših učenika objavljen je i na mrežnim stranicama „E pals-a“. U tijeku su također i dogovori oko mogućih uzajamnih posjeta učenika sa školom iz Bukurešta. Važno je napomenuti da smo još uvijek jedina škola u županiji članica „E-pals-a“, i jedna od malobrojnih u cijeloj Hrvatskoj. Učenici na ovaj način ne samo razvijaju svoje vještine govora i pisanja na stranom jeziku, pa i kompjuterske vještine, već i ljubav i razumijevanje za kulturu i običaje drugih zemalja i naroda. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|