"Jedina obrazovana osoba je ona koja je naučila kako učiti i kako se mijenjati."
Carl Rogers
« Srpanj 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
1. Projekt Knjigopričalice, Željka Čondić
Na drugačiji i vršnjacima zanimljiv način predstaviti pročitanu knjigu: putem lutkarske predstave, kostimirani ili na neki drugi njima interesantan način prepričati književno djelo uz čitanje ulomaka na interpretativan način.
2. PROJEKT(I) U SKLOPU „eTWINNING-a“, Erasmusa i ostali, Tihana Blažević
Dodatno razviti, utvrditi i usavršiti podjednako sve jezične vještine; biti osposobljeni za što aktivnije korištenje stranog jezika; imati mogućnost usvojiti dodatna znanja jezičnih struktura, van nastavnih okvira; surađivati, raditi na zajedničkim projektima te komunicirati sa učenicima drugih škola i zemalja; upoznati sličnosti i razlike u njihovom načinu života i školovanja; upoznati nove kulture i običaje
3. Webučionica 2.0 - eTwenning projekt, Valentina Šakić Vražić
Webučionica je projekt stjecanja digitalnih znanja i vještina uz niz webinara formiranih u obliku korak po korak pristupa. U sklopu Webučionice ostvarivali bi se i duža stručna tematska usavršavanja.
4. CAP, program prevencije zlostavljanja djece, Iva Gavranović
CAP program osnažuje djecu u sprječavanju napada od strane vršnjaka, napada nepoznate osobe (otmica) i napada od strane poznate odrasle osobe:
pružanjem kvalitetnih informacija;
poučavanjem učinkovitim prevencijskim strategijama;
osnaživanjem njima važnih odraslih, zaposlenika osnovnih škola, da im pruže kvalitetniju podršku.
5. EKO PROJEKT“ŽIVIMO ZDRAV ŽIVOT“
Naučiti učenike održivom razvoju, čuvanju okoliša, zdravom životu, štednji prirodnih resursa
6. „10 dana bez ekrana“, Željka Ćondić
Učenici previše vremena provode pred ekranima i potrebno ih je osvijestiti o štetnosti istih. Pokušat će podržati cilj projekta i voditi bilješke o provođenju svoga vremena pred ekranima , ali i članova svoje obitelji.
7. Građanin, Merima Ćatić
Razvijati razumijevanje, uvažavanje i međugeneracijsku solidarnost na razini razreda, škole i lokalne zajednice. Razvoj etičkog djelovanja i razvoj osjećaja solidarnosti prema društveno isključenima u školi, obitelji, lokalnoj zajednici.
8. Moja kreativna i zabavna učionica- - eTwenning projekt , Valentina Šakić Vražić
Razvijati kod učenika zajedništvo i veću kreativnost. Kreativne materijale i pokazati spremnost fleksibilnog kombiniranja različitih ideja i pristupa radu.
9. Program : Vježbaonica, Program Univerzalne sportske škole, Tomislav Papeš
Cilj bavljenja sportom je učenje elementima i strukturama kretanja koje pravilno utječu na rast i razvoj učenika. Usvajanje osnovnih struktura gibanja omogućuje lakše praćenje nastave tjelesne i zdravstvene kulture . Odlasci na natjecanja najveća su motivacija učenika i nagrada za njihov radna kojima učenici upoznaju ostale učenike i s njima razmjenjuju iskustva. Razvijanje tolerancije, samokontrole i samodiscipline. Suradnja s ostalim učenicima i učiteljem, općeniti razvoj pozitivnih osobina ličnosti.