
"Jedina obrazovana osoba je ona koja je naučila kako učiti i kako se mijenjati."
Carl Rogers
| « Prosinac 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Povodom Međunarodnog dana dječje knjige 2. travnja, u knjižnici je održano predavanje i radionica za učenike 7. razreda, koju je osmislila i vodila učiteljica hrvatskog jezika Zlatna Jelić. Radionica je započela razgovorom o važnosti čitanja, najdražim knjigama i likovima te malim kvizom o poznavanju lektirnih djela. Učenici su zatim po želji izabrali jedno djelo i pročitali prvih nekoliko stranica te pokušali pogoditi i pretpostaviti o čemu je u djelu riječ. Ponuđeni naslovi sigurno su zainteresirali učenike i potaknuli ih da i doznaju o čemu se zapravo radi. Kroz ovakve aktivnosti razvija se kultura čitanja što doprinosi osobnom rastu i razvoju svakog djeteta.

O knjižnici:
29.VII.1963. godine osnovana je OŠ Ivo Rukavina Siđo,njezinim osnivanjem počinje s radom i školska knjižnica. Školska je knjižnica,s prostorom čitaonice,bila smještena na drugom katu zgrade. Na samom početku svoga djelovanja brojila je ukupno 720 svezaka knjižnog fonda.
Knjižnica je 1982.godine premještena u prizemlje škole. U tom prostoru djeluje i danas. Knjižnica je radila i za vrijeme Domovinskog rata. Od 21.XII. 1991.godine škola mijenja naziv u OŠ Ivana Kukuljevića Sisak. Knjižničarke s najdužim radnim stažom od osnivanja školske knjižnice su Ranka Kolarević i Ana Bošković.
Treba napomenuti i veliku pomoć Jasne Jednaček voditeljice Matične službe Sisačko-moslavačke županije u unapređenju rada i opremanju školske knjižnice.
Knjižnica danas broji 6002 sveska.
Radno vrijeme knjižnice: ponedjeljak-petak 7,30-13,30h
Knjižničar Nenad Potkonjak, dip.biblotekar
Email nenpot@gmail.com nenad.potkonjak@skole.hr
Ciljevi djelatnosti školske knjižnice su :
-privikavati učenike na knjižnični prostor i ozračje,
-zauzimanje pozitivnog stava o knjizi, knjižnici i njezinoj sveukupnoj građi
-o razvijanju čitateljske i druge sposobnosti i vještine učenika ( komunikacijske, informacijske, istraživačke …)
-osposobiti učenike za korištenje izvora znanja i informacija u školskoj knjižnici,
-upoznati učenike sa primarnim i sekundarnim izvorima informacija za potrebe cjeloživotnog učenja
-da učenici upoznaju sve izvore informacija te nauče koristiti usluge školske i drugih knjižnica,
-da učenici usvajaju pojmove citat, citiranje, bilješka i sažetak za potrebe problemsko- istraživačkoga i projektnog rada,
-da učenici prepoznaju bibliografske podatke o knjižnoj građi.
U KNJIŽNICI MOŽEŠ:
– posuditi knjige
– čitati knjige i časopise
– služiti se enciklopedijama
– služiti se rječnicima i leksikonima
– pisati referat
– učiti
– pisati domaću zadaću
– slušati glazbu
– igrati društvene igre
.png)
.png)
.png)
Obilježili smo mjesec hrvatske knjige 2019. g.
.png)
Novo ruho čitaonce
Početkom 2020.godine uređen je prostor čitaonice,postavljene su nove police za knjižnu građu.
.png)
.png)
.png)